lørdag den 5. november 2011

6th blog

Okay det er ved at være noget tid siden nu. Men jeg har heller ikke rigtig noget spændende at fortælle. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde og er pisse træt. Skulle rigtigt have været til skrive lørdag idag, men altså Momo sendte hvis opgave igår. Har jeg egentlig ikke styr på. Alle var i byen igår, for sneen faldt! Altså ville rigtig gerne have været der, for det lyder til at have været sjovt ud fra det Momo fortæller. Men har et job at passe. Øv. Men altså havde ikke en kedelig aften igår, bestemt ikke. En a mine niecer kom og begge mine nevøer. Det var hyggeligt! Havde søde Matti i min favn hele aftenen, han er den dejligste dreng jeg kender. Woo han er sød.

Siden sidst jeg har skrevet er Eliza startet i klassen. Hun ombestemte sig. Altså det er dejligt at have hende i klassen. Og nu snakker Lisa også om at flytte over i klassen. Hun har været på en slags prøve, og starter måske på mandag!! Klassen bliver bare bedre og bedre. bortset fra Olle er droppet ud af klassen. Det er lidt lort. Hun vil åbenbart hellere være på Rødkilde. Men ok. Det skal ikke betyde at hun ikke er en af de dejligste. Kan ikke huske om jeg har fortalt jer det, men i sidste uge hvor vi havde projekt. Brugte klassen og jeg to timer på at se film. Woo det var hyggeligt, vi havde bestilt pizza. Altså.. you gotta love 1B-INT.

Jeg sidder og bruger min brors computer, dont tell him. Altså min egen som egentlig også er hans er ødelagt. Den lever slet ikke mere. Den vil bare ikke. Øv! Så nu skal jeg for alvor igang med at spare de penge sammen til en Mac. Min plan er at købe den til februar. Men ja lad os nu se. Skal også snart på vores første studietur, og det havde jeg lidt glemt så mit kontonr. er ikke så højt som det burde være. Jeg elsker virkelig at købe ting. Det er ikke så godt, og det bare ikke. Min dejlige søster har tilbudt mig hjælp med hensyn til computeren. Hun vil gerne låne mig tre eller fire tusinde. Er jeg glad for, for ellers ville jeg aldrig få købt mig en computer! I tænker sikkert, hvorfor låner du ikke bare af dine forældre. Men ja, altså det har de ikke penge til. Jeg betaler alt selv. Betaler selv små tusinde kroner for at gå på handelskolen. Det er hårdt, men det er det hele værd. Min mor hjælper mig så godt som hu nu kan, med mobil regning og det er altså kun hundrede kroner. Så det er ikke så slemt. Men ja, penge er ikke det jeg har nok af i hvert fald. Jeg klarer mig.

Jeg har haft en drøm. Jeg plejer ikke tænke over mine drømme, men den her har jeg bare haft tre gange. Altså, i drømmen snakker jeg med en pige som jeg for nylig har afsluttet kontakten med efter seks års rigtig tæt venskab. Men ja. Vi snakker sammen, og har det rigtig godt sammen og griner og alt det. Altså jeg har det godt indeni. Men så lige pludselig ser jeg en af mine veninder. Første gang Maiken, anden drøm Melina og i tredje drøm Momo. Jeg ved ikke om de tre M'er betyder noget. Men når jeg får øjenkontakt med dem, får jeg det dårlig. En rigtig slem skyldfølelse. Jeg får det så dårligt at jeg vågner fra drømmen som om det var et mareridt. Og jeg ved virkelig ikke hvad det betyder eller om det overhovedet skal betyde noget. Jeg kan bare ikke glemme det. Og tænker tit over det. For de tre drømme er så ens men stadig meget forskellige. Det er underligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar