mandag den 17. oktober 2011

4th blog

Sød weekend.

Lagde weekenden ud med at arbejde lørdag morgen, må indrømme det er hårdt at stå så tidligt op! Men til gengæld fik jeg halvanden time før fri, hvilket altid er dejligt men det hjælper mig ikke på at spare op til en Macbook. Og den er efter hånden meget nødvendigt, da min nuværende computer virkelig ikke er bruglig længere. Skærmen er helt ødelagt! Det gør det også lidt svært at skrive det her. Oh well. Udover at arbejde har jeg sovet, sov hele lørdagen væk hvilket ikke var så godt. Skulle rigtig have været sammen med Anna, hende fra Tyskland for hun tog nemlig hjem igår og er allerede hjemme nu. Har lige snakker kort med hende, og turen hjem gik godt så hun skal bare være sammen med nogle savende venner i aften.

Et billede jeg tog søndag aften!
Søndag var også rigtig hyggelig. Først var jeg ude ved min ældste søster i Hedensted. Det er altid hyggeligt at være sammen med dem. Vi fik god mad og jeg fik lov til at stå ved Grillen, yesh. Min søster spurgte om jeg vil stå fader til Matti! iiiib Det betyder rigtig meget for mig. Matti er deres nyeste fødte søn, eller hvad man siger. Han er kun lidt over et måned gammel. Udover ham har de fire andre børn. Et trilling par men, som kort efter fødselen, blev til et tvilling par. Det er godt nok otte eller ni år siden nu. Også har de deres første fødte. Cecilie, Marc og Jamine (Natasha) også Matti. Skrevet i kronologisk rækkefølge.
Efter tog jeg til Vejle, hjem til tvillingerne. Mine dejlige piger! Det har været alt for længe siden os tre har været sammen, dejligt at være i jeres selskab igen. Vi gjorde os klar til 80'er fest som Helena stod for. Det var fedt nok, men pisse koldt! Er blevet syg efter den fest, øv. Men udover det var det pisse hyggeligt. Kendte max fem mennesker til den fest, så det var bestemt fedt at lære nogle nye at kende! Sådan nogle byturer skal gentages. Det var lidt lang væk (Løsning) i forhold til hvor jeg bor, så vi ventede i halvanden time efter festen var slut på at blive hentet. Der fandme frost udenfor, det er for alvor ved at blive vinter. Så det var lækkert nok at komme hjem halv fem om natten og putte med pigerne efter en omgang toast og saft! Har sovet rimelig godt når man tænker vi har sovet tre i en halvanden mands seng.

Pigerne der gør sig klar.















Er blevet lidt små syg, så springer byturen over i aften. Ligger bare og slapper af, hvis det skulle have været rigtig ville jeg være på arbejde lige nu, men fik fri idag! Dejligt. Dvs. jeg først skal på arbejde på torsdag, tror jeg lige at jeg kan overkomme. Det kan være jeg tager en bytur i morgen med søde Hellai. Håber jeg får det bedre til i morgen, for vil gerne være lidt sammen med hende, hihi. Tror jeg vil se en film med min bror i aften..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar