lørdag den 22. oktober 2011

5th blog

Ferien er ved at være ovre, det er lidt sørgeligt men glæder mig godt nok til at se vennerne igen! Kan slet ikke gå herhjemme i så lang tid uden der er nogen der diskuterer og jeg er selvfølgelig altid en af dem, og dog. Elsker da min familie, family above all.

Rocky blev jo aflivet i onsdags. Har jeg virkelig været nede over. Og jeg savner ham også.. Var med inde og "se" ham blive aflivet, og jeg tvivllede lidt da jeg stod derinde om jeg kunne holde til det. Jeg er dog glad for, jeg var hos ham da hans hjerte stoppede. Det var hårdt at se. Først blev han bedøvet så han bare lå på sin mave og slappede af og var helt rolig. Da han ikke kunne blive mere rolig, fik han så den lillae sprøjte. Det føltes som en evighed da dyrlægen stod og sprøjtede det ind i hans blodårer. Man kunne se hvordan hans vejrtrækninger blev svagere og svagere. ØV hvor er jeg ked af det. Savner ham og kan mærke på Asya (min anden hund) også gør. Det er virkelig tydeligt at se på hendes opførelse. Hun går og kigger ned hele tiden og han plejer at løbe hen til dør hvis der kommen nogen ind eller bare gø ad folk der går forbi. Men det slut.


Rest in peace, Rocky.

Dagen efter var jeg endelig sammen med min dejlige veninde, Melina! Woo. Vi kørte den sunde stil og lavede lækker frugtsalat. Det var godt at se hende igen, jeg er glad for jeg har hende som veninde. Ligemeget hvor lang tid der går mellem vores aftaler, gror vi ikke væk fra hinanden! Det var rart med en pige aften efter sådan en følelsesmæssig tur. Man skulle ikke tror en hund kunne betyde så meget, men jo. Umm, Mark joinede os for en stund! Det var fandme også rart at se ham igen. Vi tre er gode sammen. Like triplets! De to hoveder har det til følles at de begge skal/har togskinner. Så det fik de virkelig snakket en del om, woo jeg følte mig udenfor. Det må lige snart ske igen, venner. Om aftenen snakkede vi om "gamle dage". Og det savner jeg lidt. Så sent som sidste år savner jeg og tiden i folkeskolen. Tiderne ænder sig hele tiden og intet kan forblive i pause som man nu godt vil have det. Men det er ikke fordi jeg ikke er glad nu, for det er jeg.

Melina der gør sig klar til at hygge! I like how it feels when im with you.

Igår var jeg ved at brænde huset ned, oh well! Har en dum konflikt jeg godt vil komme over, også har jeg hørt det er bedst at slette alt kontakt og alle minder! Og det gjorde jeg så. Og jeg gjorde brug af ild, så havde et lille bål på mit værelse og det stank bare af helvedes til. Men det føltes fandme også rart at se det blive brændt. Skulle jeg have gjort for lang tid siden. Får mig selv til at lyde som en crazy person.

Har lige snakket med Hellai, woo. Hun er en meget sød pige, og er glad for jeg har lært hende at kende! Vi snakker om at holde vores 17 års sammen, og håber meget på at det bliver til noget. Det kunne blive så fedt!

Lige nu ligger jeg i sengen og venter på vi skal spise. Min søde nevø, Marc, Bliver natten over sammen med Jasmine, hans tvilling søster. Han har lige fortalt mig om hans uge i København . De har har blandt andet været i Hval museum, hvor de så hvalen fra Vejle! Et hoved fra en blåhval som kom fra Island. Spændende. Han er meget klog af en ni årig dreng at være. Tror næsten hans iq er bedre end min. Off to go..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar